Utazás Mianmarba: Utazás a rendkívüli Inle -tóhoz

egy óriási kielégítő 8 nap után Hsipaw -ban, úgy döntöttünk, hogy ideje, hogy lépjünk fel. Egy 14 órás éjszakai busszal voltunk az Inle -tó felé. Szerencsénk volt, és úgy kezeltük, hogy aludjunk az összes megállás között – komolyan, aki annyira éhes, hogy megköveteli a teát, valamint a bárány curry -t 3:00 óráig? A mianmari éjszakai buszokon megálló megállás mennyisége irreális. Hallottuk és megnéztük a vegyes értékeléseket az Inle Lake -ről.

Az emberek kijelentették, hogy ez valóban turisztikai és forgalmazott. Felfedeztük azonban, hogy kissé másképp. Előzetesen foglaltunk egy helyet egy vendégházban, amely az ország egész területén volt. Mianmarban olyan kevés vendégház van, akik regisztráltak, hogy a külföldiek ott aludhassanak, valamint ebben az évben növekedtek a turizmus.

Ezért minden terünket előre le kellett foglalnunk. A 20 éves ember, akit 5: 00 -kor felébredtünk, valóban rendkívül bölcs gyerek volt. Húzta a könyv legrégebbi technikáját – mutassa meg nekünk a szebb, sokkal költségesebb helyet az első, valamint a második másodperc. Az értékesítése ugyanúgy működött, mint miután sokkal jobb helyet látott kb. 4 dollárért, elvittük.

Május vendégház kiváló volt. A jól ápolt kerti területet egy színes virág vastag takarójába öltözötték, összesen nagyszerű ülősarokkal. A helyünkön kívüli fedélzet volt a legjobb hely a naplemente élvezéséhez frissen készített guacamole -val, ízletes gyümölcsökkel, valamint a regionális sörrel. Mindezek mellett a személyzet rendkívül megváltozott és figyelmes volt.

Késő délutáni guacamole, valamint harapnivalók a fedélzeten, May Guesthouse, Inle Lake

Az Inle -tó gyönyörű volt. Miután egy nagyon szükséges szunyókáltunk, sétáltunk az utcán, és béreltünk magunkat egy gyors kerékpárral a napra. Amint elhagytuk a város elsődleges részét, bármi is volt, hogy fotogén volt, és sokszor megálltunk, hogy a legjobb lövést készítsük. Az inda emberek online az ezen a területen, valamint elképesztő volt, hogy élvezzék őket, mint évek óta. A srác a folyóban horgásztak egy rendkívül alapvető, kis web segítségével, amelyet kidobnának, és visszahúzódtak.

Horgászat a folyóban, az Inle -tó

Mások a iszap és a szennyeződések földterületén voltak, egy rendkívül régi és rozsdás gépet is felhasználva. A cölöpöket, valamint a cukornád cölöpöket a gazdaságokból a régi traktorokra vonták, vagy ökörvel és kocsival húzták.

Hatalmas terhelés! Inle -tó

kerékpározás az Inle -tó körül
Körülbelül 1,5 órán át lovagoltunk a tó egyik oldalán, mielőtt úgy döntöttünk, hogy egy keskeny, kenuszerű csónakot vegyen át a víztesten. Arra gondoltuk, hogy a tó körüli kilátások csaknem olyan nagyok, mint amilyen lesz. Rossz! Valójában a tónál való tartózkodás még sokkal lenyűgözőbb volt. A sirályok körülöttünk körözöttek, és eleget tettek a hajónak, nagyon abban a reményben, hogy van néhány halunk, hogy lophassunk, a nap csillogott a vízről, az emberek a tengeri moszatot és a hátteret is betakarították: gyönyörű, gördülő hegyek.

Kerékpárjainkat a kenuba töltve, hogy az Inle -tónál átvigyen minket
A tó átlépése után visszaugrottunk a kerékpárokra, és folytattuk a kb. 1,5 órát. Az utazás ez a része még sokkal festői és csendesebb volt, mint a másik oldal. Ennek az oldalnak a legjobb része azonban az volt, hogy ház volt egy pincészethez! El tudod hinni? Pincészet Se Ázsiában, hallhatatlanul. Megcsináltunk egy azonnali ideális fordulatot, és felfelé is lovagoltunk, mint amennyire a mirage, mint a távolban a szőlőültetvény.

A hegyek tele vannak mészkővel, amely gazdagítja a talajt, és lehetővé teszi a legjobb szőlőtermesztési körülményeket. Kóstoltuk mindegyik Shiraz, Shiraz-Temperillo, valamint a Pinot Noir mindegyikét, összesen egy cheddar sajt tálral. Az összes tölgyes, gyümölcsös, teljes testességre volt szükségünk egy hosszú napos kerékpározás után. Hátsó házat indítottunk, mielőtt a nap elindult volna, és elégedett volt a szomszédunkkal, a belgiumi Kristiannal, néhány csevegésre, valamint egy hajó felvételére szervezett, hogy még inkább megnézze az Inle Lake -t a Day -hez való megfeleléshez.

Red Mountain Estates pincészet, Inle Lake

A hajón a kapitányunkkal, a Tan-Tun-nal való nap emlékezetére emlékezett. 7: 30 -kor indultunk, és elindultunk a napon, ahogy a nap megégette a ködöt a vízről. Sok ember, aki az Inle Lake -be jön, megy a normál hajókirándulásra. Más dolgokat szem előtt tartottunk. Készítettünk egy megfelelő programotMindannyian, valamint ez nem magában foglalja egész nap más turistákkal való lógást.

Mivel az összes többi külföldi egyirányú irányba halad, a saját irányába irányítottuk. Tekintettel arra, hogy kora reggel volt, a regionális halászok a tónál voltak, akik gyakorolták a régi technikáikat. Az első módszer az volt, hogy a vizet egy hosszú darab bambuszgal csapd be, miközben bizonytalanul kiegyensúlyozta a kis kenu-szerű hajójának elülső szélét, nagyon remélve, hogy a halakat fel a felszínre rémíti.

Helyi halász felhasználva az öreg módon, hogy a vizet egy darab bambuszgal, az Inle -tóval csapja le

A másik az volt, hogy a kör alakú bambusz hálóját a vízbe csökkentse, és továbbra is szúrja és szúrja be a hálóba, nagyon remélve, hogy néhány sajnálatos hal a szúrás rossz (vagy jobb) oldalára kerül.

egy regionális halász, valamint a bambuszkosár, az Inle -tó

Ott ültünk, meglehetősen egy ideig, élvezve a halászokat. Ami szintén lenyűgöző volt, valamint valami, amit még soha nem láttunk, az az a módszer, amellyel megnövelik a hajót … a karjuk helyett a lábát használta! A combjukat a lapát körül rögzítik, és felhasználják a negyedben lévő kitartást a hajók előrehaladására. Bizarr volt, bármennyire is hatékony.

Helyi halász, a lábát felhasználva a kenu evezésére! Inle -tó

Ezenkívül tovább folytattuk a déli déli oldalt, valamint egy csatornába, ahol néhány falu ideális a vízen. Ezeknek az embereknek online a Stilted környékein, valamint a benzinkúttól az úszó kertekig. Csodálatos volt látni, hogy pontosan milyen önellátóak élnek a tó közepén. A lebegő kertek annyira érdekesek voltak. A paradicsom, a szójabab, az uborka és a hagyma valójában a tóból nőtt. Összeállították a gyomnövényeket, valamint az iszapot, amely úszik, majd a növényi magokat a tetejére ülteti. Annak érdekében, hogy a kert ne lebegjen, bambuszrudakba ütköztek a kerttel és a tó aljába. Rendkívül ötletes.

Nick, valamint Kristian sétálva az úszó kertek/járdák, az Inle -tó mentén

Ezután még egy falut húztunk (ezúttal a szárazföldön), és hárman elindultunk, hogy ellenőrizzük, és beszéljünk néhány helyi emberrel. Először volt egy srác, aki a tóban fürdött az ökörével, és mosotta a kocsiját, aztán élveztük egy srácot, aki különféle fadarabokból kocsi kerekeket fejlesztett ki, hogy annyira óvatosan kialakítottuk. Ezután elgondolkodtunk és felfedeztünk egy hölgyet, aki fazekasságot készít. Annyira lenyűgöző volt, hogy az agyaggal élvezte képességeit.

Láttuk az egész folyamatot, bármi is a sziklák dörömbölésétől egy finom porgá, az összes nagyobb kődarab szitálásáig, a gördülőig, valamint az agyag dagasztásáig, mint egy kenyér tészta, és végül ült. lefelé, valamint egy agyag gömböt 5 különböző méretű edényré alakítva, különböző mintákkal, mindegyik körülbelül 5 percen belül. Nicknek elindult, és annak ellenére, hogy meghívta képességeit a 8. fokozatú kerámia osztályból, az ő nem lett pontosan ugyanúgy, mint az övé … bár folytatta a szakértői hölgynek, hogy az ő és az övé is. „Mooncan” (ugyanaz).

Az ember épít egy kocsikeréket, az Inle -tó
Nick megpróbált agyag edényt készíteni, Inle Lake Village

Sokkal inkább a kis faluval kedveltünk, és sokkal több kerámia száradást láttunk a napfényben, az állatállomány nagyszerű ajánlatai, a nők, akik ruhát végeznek, vagy a fejükre hozott dolgokat, valamint a fogatlan fickó épületét, valamint a dolgok gondozását. – Egy 20 éves gyerek meghívott minket a házába tea céljából. Ezután kihúzott néhány angol nyelvű – mianmari nyelvű könyvet, és elkezdett velünk beszélni. Nagyon jó volt. Sok sorot értett a könyvekből, és tanított magának angolul. Abszolút arra gondolt, hogy velünk gyakoroljon, és mi is boldogan köteleztük. A nyelvi lecke után rájöttünk, hogy ideje lépni a tó egy részéhez.

agyag edények kiszáradnak a napfényben, az Inle -tó

falusi, valamint az ökör és a kocsi, az Inle Lake Village
A faluból mocsaras csatornákkal körbejártunk, sokkal inkább elcsábított házakkal, mielőtt egy kedves domb tetejére érkeztek. Felmászottunk a lépcsőn, valamint amikor a tetején fehérre meszelt műemlékekkel, Buddha -szobrokkal, valamint egy magunk számára egy helyen jutalmaztunk minket. A legjobb részben a regionális PA-U törzsi nők voltak, akik a Pagoda-ban voltak, és a mindennapi mantrákat végezték, mint miImákként ll. Ezt a törzset úgy értik, hogy színes törülközőket használ a fejükön. A nők elsősorban az ima „zónájában” voltak, ám az ima gyöngyökről felnéztek, hogy mosolyogjanak a kamera számára. Még a szivarokat is felajánlották, és dohányoztak Kristiannal.

Pa-u törzsi hölgy imádkozik, Inle-tó
Ez egy meglehetősen szürreális pillanat volt, és egy ideig hosszabb ideig örültünk annak, mielőtt a módszerünket visszatértük a hajóhoz. Tekintettel arra, hogy a nap közepén volt, arra gondoltuk, hogy itt az ideje megállni egy ebédszünetre, és ugyanúgy húzott, mint egy úszó étterem, és örömet szerzett a sült tészta csirke, leves és sült tofu darabokkal. Ebéd után elindultunk, hogy láthassunk néhány látnivalót, amelyeket úgy értünk, hogy sokkal normálabb útvonalon vannak.

Megálltunk egy úszó szivargyárban, valamint egy újabb pagoda -ban, amelyet egy macskák csoportjának háznak szántak, akiket szó szerint kiképznek karikával. Sajnos a cicák elhasználódtak, és elegendő napra ugrottak, így csak a szőrös bit fejüket engedtem… amíg a macska pisilésbe nem lépettünk, majd a ravaszság véget ért. Végső megállónk egy úszó bár volt, hogy néhány sört kapjunk naplemente érdekében. A csónakot a tó közepén parkoltuk, és élveztük a hegyek mögött az arany, a vörös nap mártását. Ahogyan a nap nyugaton állt, a fényes, általában telihold keletről nőtt. Naplemente, valamint egy holdkelte 5 percen belül. Ez volt a legjobb vége a még sokkal több legjobb napnak.

sörök a tónál, felkészülve a naplementére, az Inle -tóra

A következő napokat visszatértek, és a kerékpárok köré lovagoltak. Egy éjszaka visszamentünk a pincészetbe egy üveg fehérborért, valamint a naplemente érdekében, ami nagyszerű ötletnek tűnik, ám [kiderült, hogy] kissé vázlatos hazajön. Egy üveg bor, egysebességű rozsdás kerékpárok, a lyukakkal teli utak, valamint a helyiek kombinációja, amely az ökörüket és a kocsikat, a motorkerékpárokat, valamint a kerékpárokat bármilyen típusú fényszóró nélkül, a katasztrófa receptje volt … Nos, a nevetésnek egyébként is ! Ez nem volt a megfelelő helyzet, azonban kockázatmentessé tettük, valamint a zajt, valamint a frissen fogott halak ízletes BBQ-vacsorájára mentünk a tóból, a burgonya és a baromfiszárnyakból.

Naplemente a Red Mountain Estates pincészetében, az Inle Lake

Bor, valamint naplemente a Red Mountain Estates pincészetében, az Inle Lake
Öt csodálatos éjszakát töltöttünk az Inle Lake -en, és azt terveztük, hogy egy 6. éjszakát töltünk, amikor úgy döntöttünk, hogy megvizsgáljuk a buszjegyünk dátumát. Nagyszerű dolog, amit tettünk, amint kiderült, el kellett hagynunk azt a napot. Nehéz volt levonni magunkat a rúgó hátsó fedélzetről, a kedves vidéktől és az ízletes boroktól, bár ezt meg kellett tenni. Egy 15 órás éjszakai buszos kiránduláson voltunk vissza a Yangon finanszírozási városába. 6: 00 -kor mutattunk be, és egy őrült egy órás buszos kirándulást tettünk a városközpontba a vendégházba, ahol a Fehér Házban maradtunk. Egy éjszaka volt a városban, mielőtt a repülőtérre indultunk. Bangkok kötött … megint!

Dariece kerékpározás az Inle -tó mentén
Rendkívül erős regionális ember, az Inle -tó

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.