A vezetés megtanulása, mint egy vietnami őrült nő

kalandos Kate társult linkeket tartalmaz. Ha vásárolsz ezekkel a linkekkel, akkor kompenzációt fogok tenni további költségek nélkül. Kösz!

Ossza meg a Twitteren
Megosztani Facebookon
Ossza meg a Pinterest -en
Ossza meg az e -mailben

Az Ázsiában való utazás egyik fantasztikus meglepetése az, hogy azt találja, hogy mindig egy motoros csaj rejtett bennem. Soha nem álmodtam, hogy lehetséges lehet, bár igaz.

A legelső pillanattól kezdve, amikor a Pai -i motorkerékpárra kerültem, az elememben voltam. Laosz és Kambodzsa mellett folytattam az újfajta hobbimat, és hagytam, hogy a szél rohanjon a hajammal, miközben az autópályákat lehajtottam.

De Vietnamban még kielégítenék a legnagyobb nehézségemet.

Miután az előző napon a fehér homokdűnékhez lovagoltam, a barátaim, valamint úgy döntöttem, hogy a Mui NE -től 45 km -re délre fekvő hegyi Cu -ba utazom. Az út vezet minket Phan Thiet városával, valamint az autópálya mentén.

Nos, ez nem zajlik annyira szegény, amíg erre nem gondolsz:

A vietnami sofőrök teljesen őrültek.

Nem olyan, mint panaszkodni a bostoni sofőrökről. A bostoni járművezetők gyakorlatilag amishok a vietnamihoz képest, akik még a keleti szabványok szerint is felháborítóak.

A buszok nem hisznek abban, hogy elhaladnak egymásnak, miközben a közeledő forgalomba kerülnek. Időnként a buszok olyan buszokon haladnak át, amelyek már áthaladnak másoknak, szinte rutinszerűen kiváltva a baleseteket. valamint mindent megtesznek, miközben többé -kevésbé folyamatosan csiszolnak.

Mindezek közepén akartam vezetni.

Meglepő módon az ottani meghajtó nem volt olyan nehéz. Szerettem vezetni Phan Thietben-miután hetek után pontosan felfedeztem, hogyan lehet átlépni a különböző vietnami városok motorkerékpárral teli utcáit, végül a gyalogosoknak figyelniük kellett rám!

Ezt követően az autópálya majdnem üres volt, és visszhangozta a napjaimat a laoszi Bolaven -fennsíkon. Úgy tűnt, hogy az aggodalmaim eltúlzottak. Nos, nem sokáig.

Megálltunk egy benzinkútnál, és Sander útmutatásokat kérünk a hegy felé. Pillanatokkal később tért vissza, szoros vigyorral húzódott az arcán.

“Nos, nem beszél angolul, hanem egy nagy kést hoz, tehát valószínűleg most kell mennünk.”

Nevetünk, és időt vettünk felkészülve.

– Ööö, srácok? – kérdezte Sander aggódva. Egy srác a kezében lévő machete felé sétált.

Soha nem húztam el ilyen gyorsan.

Végül eljutottunk a kedves ta cu -hoz. Vettünk egy felvonójárművet a tetejére, és látványos kilátásokat élveztünk.

A tetején egy lenyűgöző óriási fekvő Buddha volt – még nagyobb, mint az óriási fekvő Buddha Bangkokban!

A legjobb az egészben, hogy mi voltunk az egyetlen nyugati ember. A vietnami annyira bélelt, mint a kezünket, valamint a Gawk -ot Sander magasságában. Összességében rendkívül érdemes látogatás.

Mire távoztunk, a nap elkezdett beállni.

És megütött minket –

Napdarabolás előtt vissza kellett mennünk a MUI -ba. Ahhoz, hogy ezt megtesszük, gyorsan kell vezetnünk. Sokkal gyorsabb, mint amennyire ott vezettünk.

És a csúcsforgalommal foglalkoznánk.

Így kezdődött életem legizgalmasabb órája.

A barátaim, és én is olyan gyorsan vezettem, amennyire csak tudtunk, minden motorkerékpárral áthaladva, amely merte lassabban menni, mint mi. Folyamatosan megfosztottuk a szarvunkat, vietnami stílusunkat. Az egész idő alatt az óriási buszok csiszoltak, amikor elhaladtak minket, néha alig hagytak egy lábat köztünk.

És a nap tovább tartott a háttérben. Ha nem tartanánk fel, hamarosan teljes sötétségben lennénk.

A szívem egész idő alatt gyorsan legyőz. Meg kell tennünk, gondoltam. Nincs olyan módszer, amelyet ilyen sötétségben tudok vezetni.

A tizenévesek elkerültük a kerékpárokat. Elkerültük az ellenkező irányba lovagló embereket. Elkerültük a fiatalokat, akik úgy döntöttek, hogy csak megállnak a motorkerékpár -sáv közepén.

És mindezekkel csillagok voltunk az úton! A nyugati turisták szokatlan felfedezések az autópályán, és a motorkerékpárok folyamatosan összehúzódtak velünk, mondva, hogy Hello. Az emberek még a busz ablakaiból is kihajoltak, és intett nekünk!

Phan Thiet is sokkal elfoglaltabb volt, mint korábban. A nagyvárosi webes forgalom be- és kiszivárgása mind izgalom, mind öröm volt, valamint az ellenkező irányból érkező motorkerékpárok vonalán átfutottam, alig illeszkedtem a talált kis helyhez.

– Hú, Kate. Ez kalandos volt tőled ” – mondta később Mike. Soha nem fáradtam el ezt meghallgatni!

Nem tudom pontosan megmondani, mennyire szórakoztató volt. Ez volt életem egyik legizgalmasabb napja. valamint a nap végén nagy érzés volt.

Úgy gondolom, hogy valóban készen állok arra, hogy Hanoiban vagy Saigonban vezethessek. Ezek a városok valójában motorkerékpárok rajjai, azonban a városi forgalom szabályainak felfedezése után azt hiszem, hogy kezelhetem.

A motorkerékpárokkal való kapcsolatom nem fog hamarosan véget érni – és ez is a társaimra is vonatkozik!

Megcsináltuk.

Kapjon e -mailes frissítéseket a Katenever Miss egy bejegyzésből. Bármikor leiratkozni!