Aussie Spirits mesterkurzus, Cirque du soleil kulisszák mögött és rengeteg új sör az üvegemben!

Ezen a héten csak eltűnt, teljesen őrült volt számunkra a Romance HQ -n. Leginkább a csodálatos dolgoknak köszönhetően, amikor a tavasz kezdetén itt, Sydney -ben, mindenki felébresztett a téli szezonban. Biztos vagyok benne, hogy sokkal több párt is van a láthatáron.

Az ausztrál kézműves gin, a rum és a whisky mesterkurzusán jártunk, a Cirque du Soleil legújabb előadásán kívüli kulisszákban vagyunk, és a Sydney Craft Beer Week is megkezdődött.

Ennek ellenére néhány egészségügyi félelem volt a családban (a bátyám a múlt héten majdnem szívrohamban halt meg, és anyámat a hétvégén vitték orvosi létesítménybe – mindkettő egyébként rendben van), És a hűtőszekrényünk csomagolva, ami mindig zavaró és drága lesz.

De arra törekszünk, és remélem, hogy ezen a héten az IG Edition hasonló pozitív gondolkodásmódban találja meg Önt, mint mi a mi jó október reggel.

Élvezd

Jim & Christina XX

Ne felejtsd el feliratkozni a heti hírlevelünkre, amelyet minden pénteken küldök. Ez a hét üzeneteinek megsemmisítése plusz hírek arról, hogy mi folyik velünk. Kizárólagos értesítést küldünk Önnek a futó versenyekről, vagy az általunk adott ingyenes versenyekről.

Kattintson ide, hogy megkapja a hírlevelünket, valamint a Travel Utal Ingyenes e -könyvünket.

Úgy döntöttünk, hogy megosztjuk a teljes történetet arról, hogy miként ütötte el a villámot, amikor először találkoztunk. és sem metaforikusan sem. A miénk egy barátja azt mondta nekünk, hogy a francia szerelem első látásra hívja a „Coup de Foudre” -t, amely azt jelenti, hogy a „Villám”. Nem egyik sem.

Szó szerint az égből származó csavart ránk dobták!

Itt van a teljes történet arról, hogy miként ütöttünk a villám.

A bátorság Nip -ből származó lenyűgöző barátaink meghívtak minket a legújabb (és valószínűleg a legnagyobb) eseményre. A NIP of Courage az ausztrál kézműves szellemek forgalmazója és nagykövete.

Kath – a Nip of Courage tulajdonosa – először hozta össze a 8 desztillátorot, hogy beszéljenek termékükről, történelemükről és az iparágukról. Ez eléggé kérdés – nézd meg az alábbi listát, hogy megnézhessék, kik ezek a fantasztikus emberek, és milyen messzire kellett eljutniuk ezen az eseményen.

Ez a mesterkurzus az egyik új preferált városi bárban található, a legjobban a sziklák bejáratánál és a kör alakú rakpart közelében. Az egyes desztillátorok termékeit és a történetüket meghalljuk. Ez egy nagyon különleges élmény.

Itt vannak az őrült zsenik, akik ezeket a nagyon különleges szellemeket készítik. Itt található egy listája arról, hogy kik ők (balról jobbra) a szeszfőzde, és milyen messzire kellett utazniuk, hogy eljuthassanak Sydney -be.

William McHenry – McHenry Distillery, Port Arthur, TAS – 1100 km (700 mérföld)

Peter Bignell – Belgrove Distillery, Kempton, TAS – 1000 km (650 mérföld)

Beau Schilg (és az alapító Dean Druce jobb oldalon) – Corowa Distillery, Corowa, NSW – 600 km (370 mérföld)

„Spike” – Hoochery szeszfőzde, Kununurra, WA – 4200 km (2600 mérföld) – 2 napig tart a Spike -be.

Genise és Brian Hollingworth – Black Gate Distillery, Mendooran, NSW – 390 km (240 mérföld) – íme még sok más a Black Gate -ról.

Mel Davies – Loch sörfőzde és szeszfőzde, Loch, Vic – 980 km (600 mérföld)

Ez összesen 6670 km (5 160 mérföld) mindenki számára, hogy ide jusson. Hatásos.

Ez Raymond Desszert III – vagy „Spike”, ahogy mindenki hívja. És helyesen, ez az ember tüskés és éles, mint egy csapás, de egy gyönyörű fickó és nagyon érdekes. A Spike szeszfőzde-a The Hoochery-a Kimberley régióban található, a távoli északnyugati Ausztráliában. Ez az ország egyik legszigeteltebb, mégis sok lenyűgöző régiója.

A Spike ruma teljesen lenyűgöző – de ne kérje a kokszot, hogy válassza ki a rumát, amikor ott vagy. A földre éget téged! A ruma elég jó ahhoz, hogy szépen inni – ahogy minden jó szellem lehet.

Peter Bignell, a Belgrove szeszfőzde őrült tudósként ismert – még a desztillátorok körében is, ami valamit mond! Péter nézete a fenntarthatóságról és a környezetvédelemről szól. A szeszfőzde gyakorlatilag minden bizonnyal a legzöldebb a világon.

Megbocsátja a csendjét, és a mezőgazdasági gépeit (beleértve a traktorokat) bioüzemanyaggal – vagy a helyi chippy -ból származó régi olajjal vezeti! Még az üzemanyagot is égeti a juhát! Az összes használt gabonafélék visszatérnek a földre, vagy takarmányként használják, és a saját gabonafélékét a szellemekért növeli. Ő egyike azon kevésnek a világon, amelyet paddock-patting desztillátornak lehet nevezni.

Ja, és a rozs whiskyjei és desztillált gyömbér söre-a gyömbér kalapács-gondolatosan jó.

Ma este Romance asszony és én egy curry -ra vagyunk. Ez a legjobb – egy curry. A Smaggle.com -ból származó, Carly Palunk nagyon zavarónak találja, hogy étkezést hívok egy „curry” indiai étteremben. Fogalmam sincs, miért mondom – angolnak kell lennie.

Különben is, ez az étkezés teljesen kiváló. A Balmain Indiai Palotában vagyunk, amely kiderül, hogy 34 éve itt van! Tehát nekik valami jól kell cselekedniük.

Csodálkozva túlságosan elrendeltünk-Abban a pontig, amikor a pincérünk azt mondta, hogy megvásároltuk: “Nos, ezt a holnap kutyus táskába helyezheti, nem igaz?”

Pontosan ez a gondolatunk. A curry egyébként mindig jobb ízű!

Annyira izgatottak vagyunk ma este. A Cirque du Soleil -re megyünk – de ez még jobb, mint csak a show látása. A kulisszák mögött megyünk. És nem csak a kulisszák mögött; Komolyan beszélek a kulisszák mögött.

Nagyon várjuk, hogy láthassuk ezt a műsort. Ez a legutóbbi, amit Cirque Kooza -nak hívott, és azt mondják, hogy ez az egyik legjobb.

De mielőtt a show megkezdődik, itt vagyunk a Kooza Kitchenben, hogy megnézzük, mi történik az élelmiszer -osztályon. Itt jönnek az összes alkalmazott és előadóművész enni. Ez általában nem érhető el a nyilvánosság számára.

Találkoztunk Shane Schipper konyhai menedzserrel, és ő a legjobban az étkező mögött vitt minket a konyha titkos területébe. Még egy címkéket is elkaptunk: az egyik előadóval velünk jött az utazásra, mert még nem látta a konyha színfalakát!

A Kooza Kitchen teljesen lenyűgöző. Shane és 3 éves csapata (igen, csak 3 ember) főz a Cirque teljes munkatársai számára egész nap 6 napon, és soha nem lesz ugyanaz a menüben egymás után. Hihetetlen.

Sokkal többet mondhatunk neked – ideértve a Shane titkos receptjét a sertés karnitáinak, amelyek a legénység abszolút kedvence. És megértem, miért…

Ma este a mexikói éjszaka van, és mindenki kedvence. Meg kell próbálnunk a kínált ételeket, és hihetetlen. Nem tudom, mit vártam, de ezt biztosan nem számítottam erre.

Tehát nézze meg ezt a helyet sokkal többet arról, hogy milyen ez a Cirque du Soleil három szintű kulisszákban!

A hype teljesen igaza van: a Kooza egy csodálatos show. Fogalmam sincs, hogy ezek az emberek hogyan csinálják a testükkel, amit csinálnak. A Cirque -i show során szigorúan nincs fényképezési politika, amelyet valójában nagyszerűnek gondolok. De ez azt sugallja, hogy nincsenek látványuk a műsorról az Ön számára.

A show végén azonban újra mögött vagyunk, és találkozunk néhány karakterrel. Ez az ember nem működik a cirkusznál, de azt gondoltuk, hogy egyébként fényképet kapunk vele. csak viccel.

A teljesítmény szakasz mögött egy egész edzés és bemelegedési terület található, amelyben az USA Agog volt. Még ennél is inkább ezek a 100 kg-os egykaros súlyzók voltak! Megértem, hogy az embereknek szükségük van ilyen súlyra, hogy edzhessenek … de négy van.

Ma van a Sydney Craft Beer Week nappali gálájának bevezetése! Ez egy fantasztikus hét előtt áll, ahol sok nagyon kiemelkedő sörfőzde van mintát a világ minden tájáról.

A gála egy Redfernben található régi színházban van, és ideális környezet a sörkóstoláshoz!

Ne felejtse el megnézni az SCBW webhelyet, hogy ne hagyja ki a város számára tervezett szórakoztató sör rendezvényeket a hét hátralévő részében.

A legjobb az egészben, hogy kipróbálhattam a Tumut River Brewing Co speciális vörös ale -ját, amelyet csak az SCBW -hez készítettek. Lehet, hogy tudod, hogy a Tumut River Brewing lényeges rajongójává váltam-ők teszik azt, ami most már minden időkben előnyben részesített sört-a Sougesting Pig Apa-t.

Ezek a férfiak még mindig nagyon kicsik, és rendkívül nehéz megtalálni a sörüket Tumuton kívül, egy kisvárosban valahol Wagga Wagga és Canberra között. De nézze meg ezt a helyet. A sörük olyan jó, hogy csak idő kérdése, mielőtt messzire és szélesre küldik!

A gála után, a társam, Anton és én elindultunk a következő látszólagos rendeltetési helyhez: a galamb és az olíva a Surry Hills -ben. Ezek a férfiak átalakították ezt a helyi lakos kocsmát egy fantasztikus menedékévé a kézműves sör számára.

A TAP -on egy sör, amelyet a San Diego -tól származó sörfőzde kőből készítettem. Ez a kávéejük-egy keserű-édes, krémes kávéfőző sör. Valóban nagyon sör!

Alig várom, hogy megnézzem, mit hoz ez a sör ezen a héten.

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időbe néhány preferált utazási célponthoz, amely soha nem látott fényképeket használ az utazásainkról. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Ez a Plaza de la Catedral a régi Havannában, és az UNESCO világörökség része. 1777 -ben fejeződött be, de csak azután, hogy hozzá kellett adniuk a jobb oldalon lévő extra tornyot. Ahhoz, hogy székesegyház legyen Kubában, 2 toronynak kell lennie! Ez az ország valóban tudja, hogyan lehet még egy kiterjesztés is lenyűgözőnek tűnni.

Olyan fantasztikus emlékeink vannak itt, Kubában. Nézze meg az üzenetek könyvtárát arról, hogy mit tettünk, hová mentünk, mit ettünk, és hogyan csináltuk mindent itt!

Van valami, amikor a viharfelhőknek a tenger felett gördülnek, ami rendkívül terápiás – különösen akkor, ha a víz úgy néz ki, mint a Noosa, a QLD körül. Arra számíthat, hogy valószínűleg most valószínűleg ki kell szállnunk a tengerpartról!

Itt van a hozzászólásunk arról, hogyan lehet helyesen lazítani ebben a lenyűgöző kisvárosban.

A Byron Bay világítótorony alatti partvidék Ausztrália legkeletibb pontján, teljesen lenyűgöző. Ahogy a jól ismert Cape Byron világítótoronyról néz, tartsa nyitva a teknősök, delfinek, cápák számáraÉs még a púpos bálnák is – olyan sok élet van az itt található vizekben.

A Byron -öbölnek mindig is volt különleges helye a szívemben, amikor évekkel ezelőtt utaztam – még azelőtt, hogy találkoztam a Romance asszonyokkal. De mivel a legutóbbi visszatérésünk itt volt, egy teljesen új oka van, hogy itt szeretjük.

Itt van a könyvtárunk arról, amit írtunk a Byron Bay -ről, NSW -ről.

A Villa Noi az Aleenta Phuketnél Romance asszony spirituális otthona. Az Aleenta üdülőhelynek ez a csodálatos önálló része optimális a családi csoportok, az esküvői partik vagy egy csomó barát számára, aki Thaiföldön keresi az ideális tengerparti menekülést. De minden alkalommal, amikor erről a helyről beszélünk, csak R asszonyról hallom: „Már be tudok -e költözni?”

Ha elmegy az üdülőhely áttekintésére, és megnézi néhány itt található szoba videó áttekintését, a végén egy egész szakasz található, csak a nyaralás otthoni NOI -ról. Ez nagyon jó!

Nagyon lenyűgözött az Aleenta Phuket reggeli kiválasztása is. Annyi közül választhat, és minden olyan friss is. Ez a terjedés valóban sok más szállodai brekkies -t szégyentel! És mindezt a lenyűgöző Andamán -tenger látványában. Nagyon különleges!

Annak ellenére, hogy az összes fantasztikus hely, ahol együtt mentünk az évek során, a Romance asszony és én mindig csodálkozunk, amit Ausztráliában a legjobban találunk. Ez a Cabarita strand a legjobban Új -Dél -Wales északi végén, és otthont ad a Halcyon House -nak, egy gyönyörűen átalakított motel és étterem.

Van még egy étterem, amely a Paper Daisy nevű Halcyon házhoz van csatolva. Ez egy gyönyörűen beépített étterem, és komoly nevet ad magának. Az étkezésünk áttekintése nem olyan izzó, mint azt gondoltam, hogy lesz, mielőtt leültünk … de ez még mindig jó étkezés volt.

Nézze meg a Paper Daisy áttekintését és a Halcyon House gyors áttekintését is.

Teljesen szereti a stílust a Hua Chang Heritage Hotelben, Bangkok szívében. Ez a hely egy ilyen rejtett kincs ebben az őrült városban – egy igazi oázis. Úgy érzi, hogy más időben és helyen vagy, amikor itt sétál az ajtón. És erre kerültek a tervezők, amikor összerakják ezt a szállodát.

Szegeztette!

Nézze meg a Hua Chang teljes áttekintését. Nagyon tetszik itt – valójában a közeli barátok néhány hét múlva itt fognak maradni. Remélem, nekik is tetszik!

Nos, reméljük, hogy innen jól néz ki a hete. Meséljen mindent a hétvégéről az alábbi megjegyzésekben!

Romance úr és asszony képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance.