A déli partvidéki kirándulás, egy új típusú kávé, valamint a könyv -ajándék

búcsú március, Hello április! Nem értek rólad, azonban úgy tűnik, hogy ez az év két különböző sebességgel megy számunkra.

Egyrészt nagyítva van, és ugyanakkor úgy tűnik, hogy lassú mozgásban is mászik, és minden héten többet csomagol, és minden héten az idő előrehaladtával.

Ez a hét fantasztikus példa. Tervezzük és előre nézzük az új -dél -wales déli partvidékének utazásait, ugyanakkor pontosan ugyanakkor úgy érzi, hogy csak tegnap úgy érzi, hogy először volt tervünk.

Ebben a szokásos kiadásban megmutatjuk Önnek egy pillantást a Mollymook -i évfordulónk rendezvényére, a The Gommestous Bannisters by the Sea -nál, egy csodálatos barát könyv bemutatóján vagyunk (nézd meg, hogyan lehet megnyerni a középső aláírt példányát a középső részéről A név itt van), valamint van egy új speciális kiadású kávéunk, amelyet kipróbálhatunk – nem kevésbé tiszta aranypelyhekkel!

Hasonlóképpen van a mindenütt jelenlévő és indokolatlan mennyiségű étel, valamint néhány legfontosabb tipp a Sydney -ben, valamint a Shoalhaven régióban, valamint természetesen.

Reméljük, hogy élvezni fogja ezt a szokásos kiadásot.

Egészségvidék – Jim és Christina XX

A dél-walesi Shoalhaven régióra, valamint a Shoalhaven régióra való vezetés egyszerű 2-3 óra, attól függően, hogy hol áll. A kiválóan elnevezett Mollymook módszerünkkel foglalkozunk, amely egy tengerparti város ¾ a Shoalhaven -rel.

Fantasztikus, hogy újra visszatér az útra. Christina, valamint én is szeretem a közúti kirándulást, és még inkább, amikor ünnepelünk.

Esküvői rendezvényünk évfordulója március 8 -án van, ám a hónap annyira elfoglalt volt, úgy döntöttünk, hogy késleltetjük a napot, amikor távol vagyunk.

A Mollymook felé tartunk az, hogy megvizsgáljuk a Bannisters -t a Sea -nál, egy rendkívül elismert tengerparti visszavonulási szállodát. Hasonlóképpen a híres séf, Rick Stein tenger gyümölcsei étterme, ami szintén rendkívül érdekes számunkra.

Íme egy gyors kiemelés a Bannisters by the Sea -nál – azonban itt írtunk egy teljes szállodaértékelést a Bannisters -ről a tenger mellett, valamint egy teljesen különálló étterem értékelése Rick Stein -ről a Bannisters -nél.

A Bannisters -t a Bit Headland -nek nevezték el, amely a Mollymook két gyönyörű strandja között ül. Amikor egy közúti-stop stílusú szálloda, bár a tulajdonos, Peter Cosgrove (nem a BTW volt ügyvéd) egy csúcsminőségű visszavonulási stílusú szállodába fordította, amely teljes mértékben kihasználja egyedi helyét, valamint a látványos kilátásokat, amelyek tartalmazzák.

Ennek a lakó- vagy kereskedelmi ingatlannak a kedves dolga azonban az, hogy az eredeti motelnek a század közepén tartott kortárs hangulatát tartotta. A Bannisters messze attól, hogy a helyet keltezettnek érezzék, csodálatos vintage hangulatot kínál, amelyet valamilyen módon megkönnyít.

Más szállodák azóta hasonló dolgokat csináltak. A Halcyon otthona a Cabarita Beach -en, az NSW északi részén, valamint az Ace Hotelben, valamint a Palm Springs -i Saguaro -ban a meghatározásokban felhasználta a régi motelek nagy csontjait, hogy csodálatos helyeket készítsen. A Bannisters azonban nagyon és jól csinálta.

A helyünk – az orvosi gyógyfürdő -visszavonulási hely – kedves. Tágas és jól felszerelt, minden teremtmény kényelme, valamint egy kortárs szálloda mod hátrányai, néhány fantasztikus dolog hozzáadva.

A fürdőszobát, valamint a hálószobát elválasztó óriási ablakot/falat a hely nagyobbnak érzi, és nagyszerű természetes fényt kínál a fürdőszobában. Ne aggódjon azonban, ha zuhanyozás közben valamilyen magánéletre vágyik, van egy hengervak, amelyet le lehet húzni.

De ez valóban ez a szoba vonzereje. A saját személyes fa fedélzetén lévő pezsgőfürdő, kilátással az óceánra, boldogság.

A szálloda alsó szintjén található a medence bár csodálatos végtelen medencéjével, nyugalommal és személyes kabánjával. Maga a bárnak vannak kilátásai a víz felett, valamint a tengerpartig, valamint a vegyes ital, valamint az élelmiszer -menük itt rendkívül csábítóak.

Ha semmi más, akkor itt kell jönnie egy Negroniért. Itt jól készítik őket.

Élvezzük italunkat, és figyeljük, ahogy a delfinek az alábbiakban játszanak, mielőtt vacsorára indulnánk …

Rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ma este Rick Stein helyszíni éttermében étkezünk. Mindketten hatalmas rajongók vagyunk az övének, és megnéztük a sok főzési show -t.

A friss tenger gyümölcsei főzésének szaga a konyhában, amikor bemegyünk, még mielőtt meghallottuk volna a különlegességeket, vagy megnéztük a menüt.

A Bannisters by the Sea reggeli egy nyugodt, mégis finoman hangolt ügy. A kontinentális stílusú büfé, valamint a bagel állomás rengeteg kísértéssel rendelkezik, anélkül, hogy túlteljesítené. Nincs értelme enni annyira, hogy az összes többi ízletes helynek nincs helye a környéken.

A kilátás azonban olyan dolog, amelyen soha nem lehet túlzottan elkényeztetni.

Reggeli után elindultunk az útra, hogy megnézhessük a környezőtrea. Ulladulla – valószínűleg a közvetlen terület legnagyobb városa – ugyanolyan imádnivaló, mint a többi Mollymook, a Narrawallee és a Milton városa, csak nagyobb. Hasonlóképpen van egy működő halászati ​​kikötője, ahol megnézheti, hogy a hajók beérkeznek a hajókkal, Drydock -ban dolgozhatnak, és felkészülhetnek a napok betartására.

Hasonlóképpen van itt egy hal és chipbolt is, amely állítólag nagyon jó.

Következő megállónk a Milton, a Mollymook imádnivaló kisvárosának, a Miltonnak a módszerén található. Nem tudtuk, hogy ezen a területen van bármilyen típusú pincészet, bár javítva állunk. A Cupitt’s egy családi vezetésű szőlőültetvény, a mikro-sörfőzde, valamint a Fromagerie, valamint a pince ajtaja kiváló kóstolást jelent.

Szerencsések vagyunk, hogy kielégítsük a Gen -t (Jen egy „G” -vel vagy ginnel egy „E” -nel, amint azt magyarázza) a pinceajtónál, aki a Cupitt -ban kínált ízletes fajtával elvisz minket.

Úgy jutunk, mintha évek óta megértettük egymást, és még azt is felfedezzük, hogy pontosan ugyanazt a dátumot osztjuk meg az évfordulókhoz, ami nagyon jó.

Lehet, hogy a Gen figyelemre méltóan megragadott minket, hogy felfedezzük magunkat, hogy feliratkozunk a borklubra. Úgy gondolom azonban, hogy valószínűbb, hogy a bor csak annyira jó. Ezenkívül fantasztikus diszkontrátát kap a bor első helyzetéről, valamint a bárban, valamint az étteremben.

Miután kijelentettük a búcsút a generációval, közvetlenül a bár felé tartunk, és megrendeljük a sajtlapot, amely tele van néhány a Cupitt Fromagerie legjobbjával, amelyben a gen is felajánlotta nekünk … nem az, hogy ez is sok munkát igényelt!

Hasonlóképpen elrendeltem egy IPA -t, hogy ebédeljen. Csak annyit tudok mondani, hogy azt akarom, hogy jobban éljünk Miltonnak – bár viszont azt hiszem, hogy a derekom hálás.

Mielőtt visszamegyünk Sydney -be, felbukkanunk Miltonba, hogy megvizsgáljuk a várost. Ez egy bájos bitű hely, tele üzletekkel és kávézókkal.

Javasoltunk sok különböző helyszínt enni, amíg itt vagyunk, bár az egyik hely a Pilgrims, azaz egy vegetáriánus kávézó.

Ezen a ponton egyikünk sem vagyunk olyan éhesek, azonban szívesen látjuk, mi a zarándokok körül. Rendelünk egy Bliss Burger -t, amely annyira tele van, hogy kiesik, amikor megérkezik.

A vegyes gabona pattie nem olyan, mint a hús, ami valószínűleg az ötlet, bár tele van ízével, valamint fantasztikus textúrájú. Ezzel a sült hagyma, az avokádó, a reszelt sajt (ami sokkal jobb lett volna, ha inkább megolvadna), a tabouli, a hajtások és a földimogyoró szósz egy pirított teljes tekercsen. Még ketten közöttünk is sok étel, valamint rendkívül ízletes is.

Ugyanígy fantasztikus kávét csinálnak itt, amit mindig nagyszerű tudni.

A Mollymook strandjának utolsó pillantásával, valamint a feltűnő Headland partvidékkel ismét észak felé haladunk, és a módszerünket visszaadjuk Sydney -be. Ahogy távozunk, a búvárkodók és a lándzsa halászok megmutatják nekünk, mit hiányozunk.

A Mollymook -tól való felhajtás valóban rendkívül egyszerű. Kicsit több mint három óra, valamint visszatérünk a rohanásba, valamint a város tolásába, valamint az évforduló eseményeink csak boldog emlékek. A nap az ANZAC -híd kábeleivel, valamint a House -ba csillog.

Hazaértünk, visszatérünk, és úgy találjuk, hogy a Nespresso kiadott egy új, korlátozott kiadású mester eredetét – ezúttal Costa Ricából. Ez a mester eredete azonban valahogy különbözik a többitől.

Erős elegendő ahhoz, hogy latte -ként, valamint teljesen keveredjen a forró tejbe, ám önmagában önmagában is kedves, és sokkal összetettebbnek tűnik, mint a 7. szintű intenzitása.

A kávé néhány gyönyörűen készített csészét tartalmaz a Costa Rica sorban, amelyek növelik az élményt. Szeretem a lenyűgöző fajtákat, valamint a Nespresso kiegészítőket.

A további vizsgálat azt mondja nekünk, hogy ez a Costa Rica Master Origin Coffee valójában meglehetősen különleges. Ezeket a közép-amerikai babokat kézzel válogatják, majd egy közeli vulkán forró rugóvízébe áztatják, tehát talán a vulkáni patak ásványi anyagai biztosítják ezt a kávét annak intenzitására.

Akárhogy is, a végeredmény egy keksz, csodálatos kávé, ízletes mogyoróval, valamint száraz kivitelben.

Az ebben a Master Origin Variety -ben kínált egyéb kávék hasonló komplexitásokkal rendelkeznek a feldolgozott módszerhez képest, és kezelik, mielőtt élveznéd őket. A Costa Rica kiváló mester eredete mellett vannak olyanok, amelyekről kipróbálhattunk, amiről már korábban beszéltünk Indonéziából, Etiópiából, Indiából, Nicaraguából, valamint Kolumbiából az eredeti kapszula sorban.

Ugyanígy kettő van a Vertuo vonalban, amelyet Mexikóból és Kolumbiából is szeretünk.

A másik dolog, ami tetszik ebben a Costa Rica Master Originben, az a történet, amely maga a kávé mögött van. Itt van a válogatott gyümölcs, valamint a történet csodálatos vulkán aspektusa, amint azt már említettük, ugyanakkor pontosan pontosan hogyan hívják a helyiek telefonját a „gOlden Bean ”. A kávé a Costa Rica legértékesebb terméke, amely állítólag az ország GDP -jének körülbelül 11% -át teszi ki.

Ennek felismerésével Nespresso elküldte nekünk a kávét ezekkel a gyönyörű bites arany levél szívvel, hogy meghintje a kávét. Ez egy olyan felismerés mutatása, hogy megértik ennek a növénynek a Costa Rica értékét, és azt jelzik, hogy ugyanolyan értékelni kell azt, amit iszunk.

Ma este a tárolótartály -stream bárban vagyunk, hogy Heidi Dening figyelemre méltó könyvének bemutatásával a középső neve bátorság.

Heidi szakértői szónok, tanár és üzletasszony. 20 éves tapasztalata ezekben a területeken, valamint az akumenei, valamint a vállalkozói hajó számára megértést és bátokat adott neki, hogy legyőzzék az élet sok nehézségét.

Könyve humorral és gyengédséggel közelíti meg ezeket a nehézségeket. A saját történeteiről, valamint Heidi az élet számos nehéz útjával vezet, és az önvezetést tanítja.

És a történetei meglehetősen hihetetlenek.

A bénító betegségektől kezdve, amikor elvesztette a lábait a fegyverek elrablásáig, a szökőár félelmétől a tűzbombázásig, Heidi határozottan nem élt békés életet!

Megvásárolhatja Heidi könyvet, a középső neve az Amazon-on, ahol itt van egy első számú bestseller.

Hihetetlen az a kikapcsolás a tárolótartály-streamnél, hogy Heidi bemutatja könyvét. Valójában a bárban szinte nincs helye! Ez a mágneses személy típusának mutatója, valamint a pozitív energiájának az emberekre gyakorolt ​​hatása.

Ez szintén kijön az írásában.

Nem kell, hogy rendkívül messze ellenőrizze a középső nevét, hogy a bátorsággal felfedezze azt a kényszerítő természetet, amelyet Heidi ilyen természetesen Brandish. Őszintesége, döntése és intelligenciája soha nem messze:

Gyakran éreztem magam, mint Dorothy az Oz varázslójából. Nem vagyok biztos benne, hogy néz ki a smaragd város a Sárga tégla út végén, azonban megértem, hogy mindaddig, amíg még egy lépést teszek előre, egy csodálatos rendeltetési helyen jelenik meg.

Ez egy fantasztikus könyv – és ha a saját példányát szeretné, olvassa tovább.

Nyerje meg a Heidi könyvének aláírt példányát azáltal, hogy vagy megjegyzést fűz a hozzászóláshoz, aláírva a szokásos hírlevelünket, a megjegyzést, valamint a Facebook közzétételét, vagy csak e -mailt küldött nekünk!

Kiválasztunk egy bajnokot, és a következő két hétben elküldjük a díjat.

Azt hittem, hogy ezt a szokásos kiadást egy élelmiszer -feljegyzéssel fejezzük be – mivel ez soha nem messze van a szívemtől – vagy a szájat!

Nemrégiben újból áttekintettük egy régi kísértetét Sydney északnyugati részén, hogy megvizsgáljuk az új felújítást. A Carlingford Sportklub – amely szeretetteljesen „Carlo Bowlo” – felhasználta, hogy meglehetősen nagyszerű hely legyen egy laksa vagy baromfi kesudió, valamint a Schnitty -nek is mindig a ponton volt.

De a régi iskolai tálak klubban itt található hatalmas módosítások faküzelésű pizzakemencét és új ajtós étkezőt, valamint egy olyan menüt hoztak létre, amely hosszú módszer, amit általában egy külvárosi klubban fedez fel.

1. kiállítás, grillezett lazac rizottó, valamint rakéta saláta. Nem rossz, ugye?

Csak láthatja, mi maradt a háttérben lévő kőfőzött pizzák egyikében, bár a legcsodálatosabb a klub lassan főtt húzott marhahúsos pite, Mash, valamint a gomba mártás.

A húsos szépség ezt a dolgot önmagában érdemes ide jönni. Amellett, hogy alapvetően várom a következő esélyt, hogy visszatérjek Carlingfordba, hogy legyen egy másik!

Reméljük, hogy élvezte ezt a szokásos kiadásot, valamint nagy szerencsét a könyvversenyhez.

Egészségvidék – Jim és Christina XX

A Bannisters vendégeként maradtunk a tenger mellett, és Rick Stein élvezetére vacsoráztunk.