MNL Boutique Hostel: Hol maradhat Makati -ban, Fülöp -szigeteken

Könnyű észrevenni az MNL Boutique Hostel -t. A Makati ezen oldalának szürkesége közepette a hostel alsó homlokzata fuschia és zöld, fényes, zaklató és szemmel látható. Ezt az első falat, a Fiesta Neon színek témájával összhangban, nehéz kihagyni. Mielőtt az asztalok és székek vannak a szomszédos járdán, ahol egyes vendégek úgy döntenek, hogy összegyűjtik és megosztják az utazásukról szóló beszélgetéseket, e megállás előtt és után. Január egy éjszaka az egyik vendég voltam.

Semmilyen módon nem fog hiányozni ezt

Mi vonatkozik ebben az útmutatóban?

Üresség kitöltése
A közös helyiség
A szobák
A hely

További ötletek a YouTube -on

Üresség kitöltése

Nem ez volt az első alkalom, hogy meghívást kaptam egy Metro Manila -i társaságtól, amely azt akarja, hogy kipróbáljam a szállást. De ez volt az első alkalom, hogy elfogadtam. Azért, mert elutasítottam mindenkit, alapvető volt – nem igazán vagyok szálloda. Több mint egy évtizede itt éltem a fővárosban, és csak nem láttam a tartózkodás pontját, még akkor sem, ha ez ingyenes.

Amikor tavaly Délkelet -Ázsiában hátizsákot tettem, sokáig a hostelekben maradtam. Az egyik dolog, amit rájöttem, az volt, hogy a Fülöp -szigeteken sok úti célpontban nincs hátizsákos kultúránk, amely ugyanolyan erős, mint a meglátogatott városokban. Még Manilában sem. Persze, számos hostel szétszóródik a metró hatalmassága alatt, de ez még nem egészen ott van. Amikor a külföldi barátok, akik jönnek, kérnek tőlem egy hostel -ajánlást, mindig azt találom, hogy küzdenek a választ. Az MNL Boutique Hotel ezt megváltoztatta.

A közös helyiség

A hely tele volt, amikor megérkeztem. Gonz, az egyik szolgáltató partner, megosztotta velem, hogy aznap este 100% -os kihasználtsággal rendelkeztek. Nagyon kiváló egy olyan létesítmény számára, amely még nem dobott háztartási partit. A nappali kanapékat mind a hátizsákosok, akik a csillagfilmek élvezésével ölnek meg az időt. Néhányan a konyhában voltak, és valaki a számítógépet használta. Mindenki elfoglalt volt valamivel.

Recepció
Tiszta terület
Azt lehet mondani, hogy ezek a terek kicsik lehetnek, de ez az, ami sokkal inkább elősegíti őket a kommunikációhoz. Ez az a környezet, ahol a játékosokat arra kényszerítik, hogy beszéljenek és barátságosabbak legyenek egymással, ezért felépítik a közösség érzetét. Nem könnyű beszélgetést kezdeni egy idegennel, különösen akkor, ha olyan félénk vagy, mint én, de a tapasztalatokból megtanultam, hogy a hely kialakítása óriási segítséget nyújt a folyamat megkönnyítésében. Ha még mindig túl csirke vagy, hogy bemutatkozzon, nos, mindig van ingyenes Wi-Fi.

Cukorkás színű lépcső
A szoba végére beillesztve a pihenőhelyek. Imádtam a nagy tükröket, a mosogatót, a kavicsos padlót, és hogy milyen nyikorgó tiszta és jól karbantartott.

A szobák

Miután Gonz turnézott, megmutatta nekem a szobát, ahol maradok. Légkondicionált négyágyas kollégium volt, és nekem egy alsó emeletet kaptam (yay!). Minden vendég szekrényt és törülközőt kap. Nem volt túl tágas, de elég jó. Az ágy nagyon kényelmes volt, a párnák lágyak, és a lapok ropogós.

Az MNL 12 szobát tartalmaz – hím, nő és vegyes dorms, valamint kettős és ikerszobák. De nem tudtam megnézni a többi szobát, mert mindegyik elfoglalt volt.

Ikerszoba
A felső és az alsó csomók egyik kollégiumában
A hely

Az MNL az A. Venue Mall mögött található. A terület tele van étkezési és élvezeti létesítményekkel, és nem csak sok, hanem kivételesen változatlanok is. Az egyik sarokban egy koreai étterem található, egy pinoy bár a másikban, és egy amerikai gyorsétterem a végén. Vannak kényelmi üzletek is mindenhol.

Kint, a Hostel előtti járdán, egy másik csoport beszélgetett az éjszakán. Nem volt sokáig, amíg végül csatlakoztunk hozzájuk, de nem azelőtt, hogy megkaptuk a saját booze-t egy közeli 7-Eleven üzletből. Egyrészt egy üveg sörrel összegyűltünk az asztal körül, és barátságossá váltunk más vendégekkel, amelyek közül sokan külföldiek voltak. Beszéltünk Makati -ról, Maniláról és az ország többi rendeltetési helyéről.

Egy hátizsákos azt mondta nekünk, hogy a Fülöp -szigeteken sokat szereti a helyi barátságos és pozitív hozzáállása. Ez olyasmi, amit szerintem a hostel képes elfogni és kiállítani a falukon, és bár a tulajdonosok gesztusai. A tulajdonosok maguk is ellenőrizték a vendégeket, és csatlakoztak a beszélgetésükhöz, amikor csak tudtak. A hostel időről időre pinoy-stílusú partikat is tart, bemutatva az ünnepi légkört, amely mindig elkülönítette a Fülöp-szigeteket, és következésképpen az Lively MNL butik hostel kiemelkedik. Ez és az élénk színű homlokzat.

MNL Boutique Hostel
Valdez St. Cor. Santiago St., Poblacion, 1210 Makati
www.mnlboutiquhostel.com
(02) 511 7514

Fotók az MNL Boutique Hostel hivatalos webhelyéről. Olyan sok ember volt a kijelentésem során, hogy nem tudtam elkészíteni a képeimet. És nekem voltEgy robbantó csevegés a vendégekkel, amelyeket elfelejtettem. Lol. És igaz, én is részeg voltam.

További ötletek a YouTube -on ⬇️⬇️⬇️

Kapcsolódó hozzászólások:

A Linden Suites Ortigas: Hol maradjon Manilában (Splurge opció)

2022 A DOH-BOQ-akkreditált karantén szállodák listája a Metro Manila-ban és a NAIA közelében (DOT-jóváhagyva)

Ligaya vendégháza és nyaralója Sagada -ban, Fülöp -szigeteken

Ortigas a NAIA / NAIA -hoz az Ortigas -tól: P2P busz ütemterv (UBE Express)

Nemzeti Szépművészeti Múzeum Manilában: Útmutató az első időzítőkhöz

2022 Baguio City A pontok által akkreditált szállodák, apartmanok és háztartások teljes listája

Jam Liner busz: nyitott terminálok, új ütemterv és viteldíjak (új normál)